domingo, 1 de junio de 2014

PROTOCOL D'ACTUACIÓ AL CENTRE

Quan una família està interessada en conèixer el motiu pel qual el seu fill o filla té dificultats a
l' escola, al centre on faig les pràctiques es segueix el següent protocol:


1) DIAGNÒSTIC


Es duu a terme una llarga entrevista amb la família per obtenir informació rellevant.
Posteriorment, es dóna a la família un qüestionari per l'escola, per tal que l'escola doni informació sobre el nen/a. S'acorda una data per pasar-li proves al nen/a.
Aquestes són les proves que es passen al centre:
-Proves Montessinos.
-TALEC Escriptura, TALEC Lectura.
-D2 (Atenció i concentració)
-16 PF Personalitat
-CHTE
-Test de consciencia fonológica
-Test de Harris de dominancia lateral
-Test memoria visual
-Test memoria auditiva
-Test de discriminació visual.
-BAPAE
-Dibuix d'un mateix/ dibuix de la família.


2) AVALUACIÓ DE RESULTATS DE LES PROVES


- S'avalua els  resultats obtinguts i es convoca a la família per parlar dels resultats obtinguts i del nombre de sessions que caldria dur a terme setmanalment per millorar, en el cas que es considerin necessàries.


3) ELABORACIÓ DEL PLA D'INTERVENCIÓ


Es dissenya el pla d'intervenció que es durà a terme amb el nen/a i es preparen els materials que formaran part de la carpeta de treball que té l'alumne.


4) IMPLEMENTACIÓ DEL PLA D'INTERVENCIÓ


S'aplica el pla d'intervenció a l'estudiant. Si en la seva implementació hi ha activitats que no s'adecuen, es fan les modificacions pertinents.


5) AVALUACIÓ


Anualment es duu a terme l'avaluació del pla d'intervenció.





No hay comentarios:

Publicar un comentario