viernes, 25 de abril de 2014
MOTIVACIÓ
Què complicat és aconseguir la motivació dels estudiants, especialment quan són petits! A les sessions de 45 minuts cal canviar constantment d'activitat perquè mantenen durant poc temps l'atenció. La meva tutora de pràctiques procura solucionar-ho de diverses maneres: Fent servir el mirall per escenificar accions i interpretar rols, fent servir recursos informàtics com ara la presentació d'imatges amb un projector, fent servir el joc amb clicks,... I, especialment, partir de la propia realitat del nen/a. Tanmateix, de vegades és complicat! Tot i així, crec que es treballa massa partint d'imatges fotocopiades a partir de les quals els nens han de parlar. Si jo fos propietària d'un centre de reeducació procuraría tenir una sala per nens petits destinada amb recursos com una cuineta, un supermercat, una botiga, clicks que representin diverses accions i ambients,... Crec que aquesta sala seria un bon recurs per motivar-los a treballar i, a més, una bona manera d'estimular el llenguatge per mitjà del joc simbòlic.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario