Aquests són els nens i nenes a qui veure setmanalment:
Anna. Té
tres anys i un retràs del llenguatge. És molt comunicativa i afectuosa però està
acostumada a sortir-se’n amb la seva i li costa centrar l’atenció. Tot i que
parla molt, no pronuncia bé els fonemes i la seva parla costa molt d’entendre.
Sembla que hi ha manca d’estimulació i sobreprotecció al darrere.
David Té tres anys i és un nen immadur per l’edat i
molt juganer. No és gaire comunicatiu i, el poc que explica, és complicat d’entendre.
Es cansa amb molta facilitat. És difícil mantenir-lo motivat i que col·labori
en les sessions. També hi ha sobreprotecció al darrere.
Pau. Té sis anys i va a primer de primària. Té
dificultats per pronunciar fonemes. En concret, la d, la r i la ll. Aquestes
dificultats també es manifesten a nivell escrit, ja que no sap quan escriure una i quan escriure l’altra.
Pep Va a tercer de primària. És un nen amb dificultats importants en
lectoescriptura. A més, no vol treballar i no vol comunicar-se amb el
personal del centre. Ve a les sessions enfadat i es nega a treballar.
Genís. Va a 5è de primària. No té dificultats d’aprenentatge
però va al centre per millorar els seus resultats acadèmics. És un nen
comunicatiu i treballador.
Aleix: Va a 5è de primària. Té
disortografia. És un nen treballador i ve al centre motivat i amb ganes de
treballar.
Nàdia. És una nena de segon de primària amb
dificultats de lectoescriptura i matemàtiques. És una nena molt comunicativa i
treballadora. Jo sóc l’encarregada de les sessions amb la Nàdia.
No hay comentarios:
Publicar un comentario