viernes, 25 de abril de 2014

SESSIONS 1 A 4


 

En aquestes quatre sessions he observat una mica com es treballa amb aquests nens/es:

Amb els nens/es amb retràs del llenguatge es parteix de làmines plastificades amb dibuixos d’objectes, animals, persones, plantes,… També es fan servir làmines de situacions quotidianes (per exemple, una classe) per treballar tant el vocabulari com les accions del context que surten a la il·lustració. Amb aquests alumnes i amb l’ajuda d’un mirall, se’ls ensenya com posar els llavis, la llengua i les dents per poder pronunciar un fonema determinat. També es fan pràxies linguals per millorar la tonicitat de la llengua.

Amb els alumnes amb dificultats de lectoescriptura s’acostuma a fer fitxes d’atenció i concentració, de formació de paraules a partir d’unes síl·labes determinades,… Amb els alumnes que acudeixen per millorar resultats, treballem també problemes matemàtics i els ajudem a entendre determinats conceptes (per exemple, el mig litre) partint de material manipulatiu (com regletes o ampolles d’aigua)

No hay comentarios:

Publicar un comentario